everythinghorzes

Gissa vem som doppade HELA sig???

Publicerad 2011-04-23 17:20:40 i Okategoriserat,

Har varit Upptagen idag....så jag har inte hunnit blogga..
Men jag gick till hästarna vid elva så mocakde jag & ryktade joddy & lola noggrant, Sen gick jag hem &
hämtade saft! Sen kom jag tillbaka &  då vare 25 grader:OOOOOo
Sen kom Issa så solade vi. Sen så cyklade vi hem till mig & hämtade badkläder så cyklade vi till hammarbadet.
Det var sviin kalllt men det blev varmt så fort fötterna hade domnat bort xD
Men jag doppade faktiskt hela mig& håret sen så simmade jag lite också.
Sen cyklade vi till hästarna & lät joddy & pongo beta lite utanför hagen så dom skulle vänja sig
vid att äta gräs så dom inte får fong (stv?)
Sen plockade vi fräs till Lola & Expo,Efter det så ryktade vi Pongo ganska noga för han ska tävla imon♥
Sedan åkte jag hem & nu har jag duschat eftersom mina händer var helt jordiga & massa smuts
under naglarna.Sedan så äre ju tävling imon TAGGA :) Synd att jag inte kunde hänga med Issa bara:(
Men ajg får hänga med nästa omgång ;)
Vill även passa på & säga gladpåsk till alla läsare som tar sin tid & läser min blogg♥♥

Kommentarer

Postat av: NellieB

Publicerad 2011-04-23 20:26:22

Va d inte kallt?

Postat av: Alwa palwa

Publicerad 2011-04-24 09:09:48

Glad påsk!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela