everythinghorzes

Gårdagen hos hästarna!

Publicerad 2011-04-12 15:05:08 i Okategoriserat,

Igår så var alla mina ridbyxor i tvätten(förutom mina vita xD) så jag tog mysbyxor...
Gick dit klockan sju, Så mockade jag lite & så kom Issa så ryktade vi Lola & Pongo (jag  tog pongo)
Så tränsade vi och red hem till Sara.. Det blir mest skritturer nu men, Det blir ju tråkigt för hästarna att ridas på samma ställe hela tiden;) Så kom jag hem typ nio och var tvungen att göra matteläxan som var skiit svår, Sen så skulle jag duscha och packa böcker inför imorgon..
Så jagn han inte blogga. Snart ska jag till ridningen och hoppa med Coolman,hoppas han är  piggare idag:)

*Gilla*

Hejdå
/olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela