everythinghorzes

Dagen...

Publicerad 2011-04-25 18:23:50 i Okategoriserat,

Det blev en kortis hos hästarna vi gosade bara lite med dom & eftersom Sara & Issa skulle bada & jag är förkyld så gick jag hem :/


Sen kom Selma så lekte vi med Frodo & gosade med honom,men nu har hon åkt hem.
Har kollat på sista avsnittet av ponnyakuten & msåte bara säga att förra årets var mkt bättre (Issa var jue med xD) Så jag ska nog köpa en sån dvd;) asnajs
Nu ska jag äta & fixa skolböckerna inför imorgon,Buhu för att skolan börjar iggen :( har ifl vart ett asnajs lov♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela