everythinghorzes

Borka♥

Publicerad 2011-04-24 14:08:24 i Okategoriserat,

Tävlingen gick AWESOME!♥
Det blev en väldigt kort framridning eftersom det var 3 stycken som skulle tävla honom idag..
Men det kändes bra & han kändes pigg & stadig♥
Inne på banan fattade han självmant galopp,Han tog var super pigg & vägrade inte eller någonting.
Han gjorde även snäva svängar när det behövdes♥ Var ganska nervös eftersom det var 5 personer som rramlade av 5?! Det värsta var att en tjej ramlade  av 3 gånger.........................
Super nöjd med sötisen<3Hem kom jag med en vit rosett
Det var även sjuktligt varmt idag 23 grader.
Bilder kommer senare!

Kommentarer

Postat av: Hannah (Från långeberga)

Publicerad 2011-04-24 21:01:23

Min ÄLSKLING!!!!!!! De e min Borka!!!! <3

Postat av: Frida (kasper)

Publicerad 2011-04-25 22:54:31

Åh jag såg faktiskt den tävlingen! Gick hem sen efter att för många hade ramlat av och jag typ fick panik ;) men du var jätteduktig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela