everythinghorzes

Bestäm er!

Publicerad 2011-04-16 19:37:54 i Okategoriserat,

Man kan ju köpa säsong 1 av ponnyakuten, Men om ni läser denna text nedanför så står det från båda säsongerna.. om ni fattar vad jag menar. För det står att malin olsson är programledare men det är Jenny silver, Sen så står det om Sofie och Jakobs problem!
 

Följ med på ridläger med Tobbe Larsson.

Åtta barn (11-15år) med ett gemensamt intresse - hästar - förs samman på ett ridläger i Skåne. Det blir två intensiva sommarveckor, fyllda av träning. Alla är på plats för att de har problem med sina hästar och till sin hjälp har de experten Tobbe Larsson. Programledare för Ponnyakuten är Malin Ohlsson.

Jakobs ponny är rädd för transporten och det tar flera timmar att lasta. Sofies häst är rädd för vattenslangen och är nära att riva stallet när Sofie ska tvätta honom. Tobbe Larsson hjälper dem att övervinna problemen.
Ett antal gästtränare är med i programmen för att ge sina bästa tips till lägerdeltagarna. Bland andra Jan Brink, Lisen Bratt Fredricson.



Ser ni...
/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela