everythinghorzes

1 april...

Publicerad 2011-04-01 15:43:12 i Okategoriserat,

Idag är det ju 1:a april:))
Själv så lurade jag min syrra imorse och sa att mamma och pappa hade bokat en resa till thailand.
Ni fattade inte hur glad hon blev!!
Hon: Är du seriös!?????
Ja:jaa
Hon:Men vi var ju i thailand i vintras har vi verkligen råd med det??
jag:jaaaaa
Hon:Asså skitt

Så gick vi ner till mamma jag ba april april fatta vad sur hon blev!!
Hon ba:Asså jag trodde dej juuuuuuuu
jag:hahahahahaha xD!!!!!!!!!!!!!!



Sen så lurade jag mina kompisar på torget att det satt en fågel på en mans axel.
Och att fågeln och manen stog och pratade xD hihihi



har ni några bra april skämt?:O



Min lärare berättade ett berättade ett bra skämt som hon lurade sin förra klass med.
Att hon gav dom ett papper där det typ stog massa övningar som tillexmpel spring runt skolan 1 gång,Räkna ut ett jätte svårt tal m.m

Så var det tjugo liknande uppgifter. Så berättade hon att på tjugonde uppgiften så stog det gör bara första uppgiften (o första upp giften var  "skriv ditt namn på pappret")

hahahahahaha, Så hade alla barn gjort allt så såg dom det i slutet xD
TUR ATT HON INTE GJORDE DET PÅ OSS!!


//Olivia



Kommentarer

Postat av: Alwa

Publicerad 2011-04-01 16:43:08

haha!!:) du gör så roliga innlägg

:):):)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela